Docy Child

הגדרות המרכז

כדי להשתמש במרכז זימון התורים, יש ראשית להגדיר שעות עבודה ביומן , נעשה זאת דרך הגדרות -> שעות עבודה. שעות העבודה הן למעשה חלון הזמן שבתוכו המערכת תציע תורים למטופלים.

לאחר מכן ניכנס להגדרות -> מרכז זימון תורים

זימון תורים פעיל ההגדרה הראשונה קובעת אם המרכז פעיל/לא פעיל. כשמרכז התורים לא פעיל, גם הקישור למרכז לא יהיה זמין.


כתובת ייחודיתצריכה להיות מילה באנגלית ללא רווחים וללא אותיות גדולות/סימנים מיוחדים. המילה הזו תהווה את הכתובת למרכז הזימון שלכם בתוך מערכת jade שתשמש לכניסה אליה על ידי מטופלים.


מידע היופיע בדף זימון התורים – כאן ניתן להכניס בלוק טקסט עשיר שיוצג במרכז הזימון. ניתן להכניס כאן מידע כללי על הקליניקה, נהלים שונים וכל חומר אחר שאתם רוצים שיופיע.


סוגי טיפולים לבחירה – כאן ניתן לבחור איזה סוגי טיפולים ניתן לקבוע על ידי המרכז. לדוגמא במידה ויש סוגי טיפול שאתם מעדיפים שיקבעו על ידי צוות הקליניקה ולא על ידי מטופלים, או שמרכז הזימון משמש רק לסוגים מסויימים.


הצעת מועדים הצמודים לטיפולים קיימים בלבד – כשאפשרות זו פעילה, המערכת תציע למטופלים רק מועדי זמן הצמודים לתורים שכבר נקבעו. למשל אם יש טיפול ב 10:00, ואורך טיפול הוא שעה, המערכת תציע 9:00 / 11:00. אפשרות זאת טובה במידה ואתם לא רוצים לייצר ״חורים״ גדולים מדי בלו״ז, אבל המשמעות היא שיהיו פחות אפשרויות זמינות.


אפשר למטופלים חדשים שאינם רשומים לקבוע – כשאפשרות זו פעילה, מטופלים שאינם מטופלים קיימים יוכלו לרשום את עצמם כמטופלים חדשים ולקבוע תורים.


מטופלים יכולים לבטל תורים בעצמם – כשאפשרות זו פעילה, למטופלים תהיה אפשר למחוק/לבטל תורים בעצמם.


עד מתי ממועד הטיפול לאפשר ביטול על ידי המטופל – חלון הזמן בו מטופלים יכולים לבטל (במידה והאפשרות הקודמת פעילה) , למשל 24 שעות לפני הטיפול, 48 וכן הלאה.


אימות בעזרת מסרון SMS / כתובת אימייל – כדי לבצע אימות נדרש מהמטופלים להקליד קוד שנשלח אליהם. אפשרויות השליחה הן בSMS או במייל. אנחנו ממליצים לעשות זאת בSMS – כי זה המזהה הכי זמין ואמין. במידה ובחרתם באימייל, יש להקפיד כי כתובות האימייל של המטופלים מעודכנות וקיימות.